Naują automobilį iškart teko pervadinti: kodėl jis užkliuvo

Pirmasis „Alfa Romeo“ elektra varomas automobilis turėjo vadintis „Milano“. Tačiau kompanija paskelbė, kad jis bus parduodamas kaip „Junior“.

„Alfa Romeo“ vadovas J.Ph.Impalato pristatė naują modelį kaip „Milano“, tačiau dabar pavadinimas jau kitoks.<br>„Scanpix“ nuotr.
„Alfa Romeo“ vadovas J.Ph.Impalato pristatė naują modelį kaip „Milano“, tačiau dabar pavadinimas jau kitoks.<br>„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 19, 2024, 2:45 PM

Italijos automobilių gamintojas, priklausantis tarptautinei kompanijai „Stellantis“, savo pirmuoju elektriniu visureigiu norėjo pagerbti miestą, kuriame „Alfa Romeo“ pradėjo savo verslą dar 1910 metais.

Tačiau pirkėjams elektrinis visureigis bus siūlomas kaip „Alfa Romeo Junior“.

Dėl to kaltas Italijos verslo ministras Adolfo Urso, priklausantis valdančiajai kraštutinės dešinės partijai „Fratelli d’Italia“.

Tvirtinama, kad būtent jis vertė keisti elektromobilio pavadinimą, nes šis modelis gaminamas ne Italijoje, o Lenkijoje.

2003 metais priimtas įstatymas draudžia naudoti itališkus prekių pavadinimus gaminiams, kurie gaminami už šalies ribų.

Tačiau jo autoriai greičiausiai netgi nenutuokė, kad draudimas bus taikomas ir transporto priemonėms, nes jų tikslas buvo apsaugoti svarbiausius itališkus žemės ūkio produktus – parmezano sūrį, San Marzano pomidorus ir pan.

„Stellantis“ grupė norėjo pavadinti elektromobilį „Milano“ – būtent šis pavadinimas buvo atrinktas po gyventojų apklausos.

Nepaisant to, jai priklausanti „Alfa Romeo“ dabar teigė paklusianti Romos valiai.

„Puikiai suprantame, kad toks žingsnis įeis į kompanijos istoriją. Nors nesame įpareigoti, vis dėlto sutikome pakeisti automobilio pavadinimą“, – sakė „Alfa Romeo“ generalinis direktorius Jeanas Philippe’as Impalato.

Toks politikų spaudimas yra Italijos valdančiųjų ginčo su „Stellantis“ vienas epizodų.

Roma reikalauja, kad kompanija kuo daugiau automobilių gamintų šioje šalyje.

Tuo metu įmonė skaičiuoja, kad jeigu „Junior“ būtų surenkamas Italijoje, o ne Lenkijoje, jo kaina būtų apie 10 tūkstančių eurų didesnė.

Kiek tiksliai kainuos šis elektromobilis, kol kas nepranešama, nes prekyba dar nėra prasidėjusi. Tačiau jam gaminti naudota tokia pat modulinė sistema kaip „Opel Mokka“ modeliui. O pastarasis kainuoja nuo 26,5 tūkstančio eurų.

Parengta pagal „Manager-Magazin.de“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.