„Projektuodamas pastatus stengiuosi įsigilinti ir atsižvelgti į esamą aplinką bei susiklosčiusį kontekstą. Norėjau, kad naujasis stoties pastatas ne tik atliktų savo funkciją, bet ir darniai susipintų su greta esančiais medžiais bei taptų aplinkos dalimi. Lietuvoje susiformavusi tradicija, kad autobusų stotys yra vieni iš svarbiausių miesto pastatų – norėjau, kad ir Vilkaviškio stotis taptų tokiu pastatu. Matant, kaip idėja realizuojma, galiu teigti, kad pasirinktas urbanistinis ir architektūrinis sprendimas tikrai pasiteisina“, – minėjo stoties architektas Gintaras Balčytis, projektavęs ir Kauno autobusų stotį.
Naujoje autobusų stotyje bus teikiamos ne tik pervežimo paslaugos, bet įsikurs prekybininksi, vietiniai ūkininkai.
„Džiugu, kad žinomi prekiniai ženklai renkasi Vilkaviškį ir autobusų stotį. Tai suteikia projektui patrauklumo. Norime, kad ir keleiviai gautų naudingas paslaugas. Taip pat, kad ir pati stotis trauktų vietinius gyventojus, jog norėtųsi užsukti, net ir nekeliaujant. Tikimės artimiausiu metu išnuomoti paskutinius laisvus plotus artimiausiu metu“, – kalbėjo „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Autobusų stoties šildymui bus naudojama ekologiška geoterminė energija. Stotyje bus įgyvendinti energiją taupantys išmanūs apšvietimo sprendimai. Planuojama elektros energiją gaminti ant stogo sumontuotais saulės kolektoriais.