Vasarą laikinai keisis traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno

Vasarą Kaune bus pradėti pagrindiniai europinės vėžės „Rail Baltica“ rekonstrukcijos ir geležinkelio tiesimo darbai, todėl gegužę planuojama laikinai uždaryti traukinių eismą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties.

 Vykdant „Rail Baltica“ darbus, vasarą laikinai keisis traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno.
 Vykdant „Rail Baltica“ darbus, vasarą laikinai keisis traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 12, 2019, 11:51 AM

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, šiuo metu įrengiama laikina stotis Palemone, tvarkoma infrastruktūra.

„Nors traukinių eismas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties bus sustabdytas, bus siekiama, kad keleiviai patogiai ir toliau iš Vilniaus ar kitų tarpinių maršruto stotelių į Kauną važiuotų traukiniais“, – sako L. Baužys.

Derinami tvarkaraščiai

Pasak jo, siekiant užtikrinti patogias keliones, „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su Kauno savivaldybe derina traukinių ir miesto viešojo transporto tvarkaraščius, o daugiausia keleivių sulaukiantiems traukiniams organizuojami užsakomieji reisai autobusais, kurie kursuos nuo Palemono iki Kauno miesto centro ir atgal.

Detalesnę informaciją apie maršruto Vilnius–Kaunas traukinių eismą vasaros metu „Lietuvos geležinkeliai“ pristatys kovo pabaigoje.

Parengiamieji „Rail Baltica“ geležinkelio linijos tiesimo ir rekonstrukcijos darbai ruože tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono startavo vasarį. Jų metu tvarkoma teritorija, kasamas gruntas, kertami medžiai, įrengiamos laikinos sandėliavimo aikštelės statybinėms medžiagoms.

Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesti 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruota 3,6 kilometrai esamo plačiosios vėžės geležinkelio.

Darbai tunelyje

Vieni svarbiausių darbų atkarpoje Kaunas-Palemonas bus vykdomi unikaliame XIX amžiuje iškastame Kauno geležinkelio tunelyje, kuriame bus įrengta sugretinto europinės ir plačiosios geležinkelio vėžių geležinkelio atkarpa.

Palemono stotyje bus įrengta nauja požeminė pervaža automobiliams, ją pastačius bus uždaryta esama požeminė pervaža. Šalia gyvenamųjų namų iškils apie 1,5 kilometro ilgio triukšmą slopinančių sienučių, ant bėgių bus montuojami vibraciją bei triukšmą mažinantys slopintuvai.

Kauno ir Palemono geležinkelio stotys bus aptvertos segmentine tvora. Visą geležinkelio ruožą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stočių numatyta aptverti metalinio tinklo tvora, kurioje bus įrengiami specialūs varteliai, atsidarantys tik nuo geležinkelio kelio pusės, skirti pasišalinti iš aptvertos geležinkelio kelio teritorijos gyvūnams.

Geležinkelio ruože tarp Kauno ir Palemono stočių, būsimo rytinio Kauno aplinkkelio trasoje, bus įrengta požeminė automobilių pervaža, požeminis pėsčiųjų perėjimas, taip pat įrengtas tunelis, skirtas specialiajam transportui bei pėstiesiems.

Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.