Greitesnėje „Rail Baltica“ linijoje – ir jungtis su Vilniumi

Visoje geležinkelio linijoje „Rail Baltica“, einančioje per Baltijos šalis, numatyta pritaikyti bendrus techninius parametrus, siekiant užtikrinti maksimalų traukinių greitį.

 Efektyviausias būdas Vilnių prijungti prie „Rail Baltica“ linijos – nutiesti naują geležinkelį.
 Efektyviausias būdas Vilnių prijungti prie „Rail Baltica“ linijos – nutiesti naują geležinkelį.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-09-30 08:36

Dėl to Lietuvoje rengiami europinės vėžės geležinkelio infrastruktūros plėtros planai. Jie apima ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno, įtraukiant europinės vėžės jungtį nuo Kauno iki Vilniaus, o taip pat Kauno geležinkelių mazgo infrastruktūros plėtrą.

Šiuose skirtinguose „Rail Baltica“ ruožuose atliekami teritorijų planavimo darbai, siekiant nustatyti optimalias geležinkelio linijos modernizavimo trasas arba parinkti optimalias plėtros alternatyvas.

Detalizuojama trasa iki Vilniaus

Siekiant tobulinti „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Jiesios, teritorijų planavimo metu siekiama nustatyti optimalią šios geležinkelio linijos modernizavimo trasą ir šiam tikslui reikalingas teritorijas.

Integralios „Rail Baltica“ dalies, geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius, infrastruktūros plėtros planas galutinai detalizuos naujos geležinkelio linijos trasą ir jos sprendinius.

Pagal iki šiol atliktas studijas ir ekspertinius vertinimus, efektyviausias būdas prijungti Vilnių yra nutiesti naują geležinkelio liniją, pritaikytą iki 250 kilometrų per valandą traukinių greičiui.

Tai sudarytų sąlygas geriau integruoti Lietuvos tarptautinius oro uostus į bendrą susisiekimo sistemą, taip pat plėtoti esamus bei kurti naujus transporto mazgus.

Tęsiami pradėti darbai

Modernizuojant Kauno geležinkelių mazgą bus tęsiami jau pradėti statybos darbai.

Netrukus nauja europinės vėžės geležinkelio linija sujungs „Rail Baltica“ su Kauno intermodaliniu terminalu. Tiesiant Kauno miesto geležinkelio aplinkkelį Rokai–HES–Palemonas, jis leis europinės vėžės geležinkeliu važiuojantiems krovininiams traukiniams aplenkti Kauno miestą ir patekti tiesiai į intermodalinį terminalą Palemone arba judėti toliau į Šiaurę ar Rytus.

Inicijuotas teritorijų planavimas Kauno geležinkelių mazge nustatys infrastruktūros plėtros galimybes vėlesniam laikotarpiui, kuomet „Rail Baltica“ geležinkelio linija bus pratęsta ir sujungs visas Baltijos šalis.

Baigus minėtų ruožų teritorijų planavimą bus nustatytos infrastruktūros plėtros teritorijos, kuriose prireikus galės būti vykdomos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, o vėliau – projektavimas ir statyba. Lietuvos teritorijoje projektą „Rail Baltica“ numatyta baigti iki 2025 metų pabaigos.

Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.